Популярното приложение за чат на Facebook – Messenger вече има ново лого и дизайн. След последния си ъпдейт апликацията предоставя на своите потребители редица нови функционалности като повече теми за чат и персонализирани реакции.

Новото лого на Facebook Messenger запазва същата визия, но вече е в различни цветове, които наподобяват иконата на Instagram. Според екипа на социалната мрежа редизайнът отразява преминаването към бъдещето на съобщенията, когато потребителите се разхождат с любимите си хора през различни приложения и устройства по по-динамичен, интегриран и забавен начин.

Актуализираният символ всъщност цели да акцентира върху разнообразните възможности за забавление и общуване с приятелите, които предлага мобилното приложение. От Facebook твърдят, че освен изпращането на лични съобщения, можем да споделяме вълнуващи мигове, да създаваме виртуални групи, в които да провеждаме виртуални разговори с любими хора и много др.

С големия ъпдейт на приложението са въведени и някои други интересни функции като стикери за селфита и режим за изчезване. При този режим съобщенията изчезват, когато потребителят ги разгледа или излезе от чата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *