Clubhouse обяви, че съкращава част от служителите си, съобщава Bloomberg. Засега няма яснота колко човека ще бъдат съкратени, но редица от тях вече са напуснали доброволно.

Сред тях е и Нина Грейджой, бивш редактор на National Public Radio, която се присъедини към социалната медия, за да оглави новинарските партньорства и инициативи. Clubhouse са напуснали още ръководителите на общности и международния отдел.

Представител на компанията споделя пред Bloomberg посочва, че малък брой служители са решили да търсят нови възможности. Въпреки това се отбелязва, че продължава наемането по редица позиции.

Според изданието съкращенията са част от по-голямо преструктуриране, като от компанията се опитват да преосмислят стратегията си за растеж. Clubhouse пожъна ранен успех през първите години на пандемията в частност и заради това, че за участие в нея беше необходима покана.

Успехът обаче беше отбелязан и от големите конкуренти като Meta, Twitter и Spotify, въвеждайки собствени алтернативи. Clubhouse постоянно добавя нови функционалности, но изглежда изпитва проблеми.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *