Instagram полага все повече усилия в конкуренцията си с TikTok. Поредният такъв ход изглежда ще е в налагането на Reel, като общо място за всички видео публикации в платформата.
В мейл до TechCrunch говорител на Meta споделя, че такава функционалност се тества като част от усилията за улесняване и подобряване на видео изживяването в Instagram. Instagram Reels стартира в САЩ през август 2020 г. и предлага алтернатива на TikTok под формата на кратки видеоклипове.
Instagram is now making EVERY video a Reel
h/t @ChristinaSBG pic.twitter.com/YLRDhT1nw0
— Matt Navarra (I quit X. Follow me on Threads) (@MattNavarra) June 30, 2022
С бъдещия си ходи изглежда се търси повече взаимодействие с този тип съдържание от страна на потребителите. Налични са видео ефекти, включително музикални и т.н. Промяната все още се тества и не е ясно кога ще бъде въведена за всички.
Освен това няма яснота какво ще се случи с вече съществуващите видеоклипове, които са качени на Instagram. Предстои да видим дали публикуването на видео ще бъде с разширена дължина до 10 минути.