TikTok може да изглежда като машина без спирачки, но поне едно от новите ѝ начинания изглежда не върви по план. Платформата планира да ограничи въвеждането на възможността за продажби през социалната мрежа в Европа и САЩ, съобщава Financial Times.
Това решение е взето след неуспешните първоначални опити в тази насока. TikTok тества възможността за покупки през приложението в Обединеното Кралство от миналата година. Стриймовете обаче не привличат обширна публика и съответно продажби.
Част от творците участващи в тестовите проекти са се отказали изцяло. TikTok планираше въвеждането на функционалността Shop още в Германия, Франция, Италия и Испания, както и САЩ. Сега обаче ще бъде заложено на подем първо в тестовия пазар.
Пазаруването на живо представлява огромен бизнес за собствениците на TikTok, ByteDance. Китайската версия на платформата, Douyin постига голям успех в това отношение. Това обаче не важи за пазарите извън страната.