Snap е в ранен етап на планиране на съкращения, сочат запознати източници, цитирани от The Verge. Те ще са очаквана стъпка след разочароващите финансови резултати на компанията, като дори няма прогнозни резултати за актуалното тримесечие. Тези новини доведоха до рекорден спад в цените на акциите.
Засега няма яснота колко от над 6000-те служители на Snap ше бъдат съкратени. Мениджърите на компанията все още оценяват пълния обхват на съкращенията за екипите си. Бизнесът на Snap пострада по две направления.
Първото е въвеждането от Apple на запитването за проследяване „Ask App Not to Track”, което затрудни компаниите да таргетират ефективно рекламите си. Вторият фактор са по-обширните икономически проблеми. Snap отчита печалби само в едно тримесечие от 2017 г. насам.
За последно Snap проведе съкращения през 2018 г. когато се възстановяваше от лошо изпълнен редизайн. Оттогава потребителската база е нараснала до 347 милиона активни потребители дневно, изпреварвайки Twitter.
Компанията обаче изпитва затруднения в изграждането на значителен бизнес с реклами. Опитите ѝ за продажба на хардуер също нямат голям успех. Twitter, TikTok и редица други технологични компании също предприемат съкращения.