TikTok планира да въведе опцията за пазаруване TikTok Shop в Северна Америка, като използва аутсорсната технология, сочат данни на The Financial Times. Изглежда услугата може да стартира през идния месец и ще включва големи брандове.

TikTok Shop е базирана на подобна на успешната функционалност в TikTok приложението Douyin в Китай и налична още в Тайланд, Малайзия, Виетнам, Сингапур, Филипините и Индонезия. Миналата седмица опцията достигна и до Обединеното Кралство.

В Douyin тази функционалности включва 9 милиона търговски предавания месечно с над 10 милиарда продажби за година. TikTok Shop обаче изглежда не се справя успешно, като компанията ограничи плановете си за дебют на други пазари в Европа.

Технологията в основата на новата функционалност изглежда се предоставя от американската компания TalkShopLive. Засега от TikTok нито потвърждават, нито отхвърлят предстоящото въвеждане на опцията в САЩ.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *