Twitter позволи на всеки абонат с абонамент Blue да получи маркировка за верификация. Това доведе до множество злоупотреби, като социалната мрежа потъна в тролски публикации. В опит да предотврати допълнителни щети, платформата изключи тази функционалност в петък и дори за кратко премахна всички маркировки.
Сега Главният изпълнителен директор, Илон Мъск, споделя, че опцията Blue Verified ще се завърне на 29 ноември и този път няма да има проблеми.
Punting relaunch of Blue Verified to November 29th to make sure that it is rock solid
— Elon Musk (@elonmusk) November 15, 2022
Абонаментът Blue, който беше с цена 5 долара и включваше някои екстри като възможност за редакция на публикации, поскъпна до 8 долара. За да оправдае поскъпването, Мъск добави именно тази допълнителна екстра.