Twitter позволи на всеки абонат с абонамент Blue да получи маркировка за верификация. Това доведе до множество злоупотреби, като социалната мрежа потъна в тролски публикации. В опит да предотврати допълнителни щети, платформата изключи тази функционалност в петък и дори за кратко премахна всички маркировки.

Сега Главният изпълнителен директор, Илон Мъск, споделя, че опцията Blue Verified ще се завърне на 29 ноември и този път няма да има проблеми.

Абонаментът Blue, който беше с цена 5 долара и включваше някои екстри като възможност за редакция на публикации, поскъпна до 8 долара. За да оправдае поскъпването, Мъск добави именно тази допълнителна екстра.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *