През 2019 г. Twitter наложи доста стриктна забрана за политически реклами и такива насочени към каузи, като на практика блокира възможностите за популяризиране на редица политици и организации. Сега компанията премахва тази забрана, като анонсът идва от акаунта Twitter Safety.
We believe that cause-based advertising can facilitate public conversation around important topics. Today, we're relaxing our ads policy for cause-based ads in the US. We also plan to expand the political advertising we permit in the coming weeks.
— Safety (@Safety) January 3, 2023
Засега няма допълнителни детайли относно условията за рекламиране, но от компанията заявяват, че планират да са в тон със стандартите при телевизионната реклама и такава в други платформи. В САЩ телевизионните медии трябва да отговарят на правилата на FCC при политически реклами, а Twitter не попада в това число.
Промяната може да помогне на Twitter да върне част от загубените си приходи от оттеглянето на подобни рекламодатели. Сред брандовете, които спряха да рекламират след поемането на платформата от Илон Мъск са GM, Audi, General Mills и др.