Потребителите на Twitter скоро ще трябва да използват приложение за оторизация или защитен ключ, ако искат да имат защитата на двуфакторна оторизация. Това е в сила за това ако не сте Blue абонат.

Платформата прави двуфакторната оторизация чрез текстово съобщение ексклузивна функционалност за платените абонати. Останалите вече не могат да активират тази опция, а тези, които я използват трябва да изберат друга възможност до 20 март.

От компанията споделят, че решението е взето след като е установено, че този метод е използван от злонамерени потребители. Критици обаче не приемат обяснението на Twitter, като според тях платформата просто иска да привлече още потребители към абонаментната си програма и да спести разходи.

През 2021 г. 74.4% от потребителите на Twitter са използвали 2FA чрез SMS. 28.9% използват оторизатори, а едва 0.5% са със защитни ключове.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *