Скоро може да виждате реклами в нетипични места в Instagram. Социалната мрежа, собственост на Meta, тества две нови позиции за реклама, с които да даде по-голяма възможност за достъп до потребителите от страна на бизнесите.
Една от експерименталните позиции е сред резултатите при търсене. Така например ако търсите нещо като например грим, ще се появяват съответните спонсорирани публикации. От Instagram планират да въведат тази промяна за всички потребители през идните месеци.
Освен това приложението ще си партнира с определени брандове за тест на формат, който дава възможност за изпращане на известия или подсещания за бъдещи събития или премиери. Ако изберете да се включите в този тип подсещания ще получите известие за предстоящо събитие ден по-рано и 15 минути преди него.
Рекламите са основен източник на средства за Meta, като в последното тримесечие на 2022 г. компанията е реализирала приходи на стойност 31.25 млрд. долара, спад от 32.64 млрд. долара година по-рано.