Facebook обявява множество актуализации на платформата си, част от които са насочени към излизане на потребителите извън социалния балон на приятелите и семейството им.
Сред актуализациите са добавени нови раздели във Facebook, които имат за цел да предоставят повече съдържание на потребителите, включително препоръки въз основа на местоположението на даден човек. Новият раздел „Местно“ (Local) ще събира съдържание от други повърхности на Facebook, като платформата Marketplace, местни групи и събития – по същество това звучи като версия на Nextdoor във Facebook. Табът „Местно“ се тества в 10 града в САЩ, включително Ню Йорк, Лос Анджелис, Чикаго и Остин, Тексас.
Facebook ще започне да тества и раздела „Explore“, който звучи подобно на едноименната функция на Instagram: персонализирана страница с препоръчани снимки, видеоклипове и друго съдържание, което е уникално за всеки човек. Компанията казва, че разделът Explore ще се основава на интересите на потребителя и ще показва съдържание от „реални хора и експертни общности“, като например съвети за пътуване и уроци „Направи си сам“.
Друг нов раздел е насочен към TikTok. Facebook добавя видеоканал на цял екран, който наподобява страницата For You на TikTok, събирайки на едно място кратки, дълги и видео на живо. Facebook твърди, че младите хора в платформата вече прекарват 60 % от времето си в гледане на видеоклипове, и обещава нов алгоритъм за препоръки в този канал.
Messenger също получава голямо обновление под формата на Messenger Communities – функция, която наподобява Slack или Discord. С помощта на Communities потребителите могат да създават множество чатове въз основа на различни теми, които попадат под по-голяма шапка: например група на входящ колежански клас с различни чатове за съобщения, новини от кампуса или студентски клубове. Тези чатове могат да се създават, без да е необходима група във Facebook, от която членовете да са част.