Според данни на The Information Meta може да въведе реклами в Threads още през следващата година. Съобщава се, че като част от плана си Threads ще позволи на малък брой рекламодатели да правят и публикуват реклами през януари.
В последния си доклад за приходите Мета заяви, че е спечелила 39,8 млрд. долара от рекламни приходи през предходните три месеца – 97% от общите ѝ приходи. По време на разговора за приходите финансовият директор на Meta Сюзън Ли заяви, че компанията не очаква през 2025 г. Threads да се превърне в значим двигател на приходите.
Няма яснота как рекламите ще се появяват в Threads, но те биха могли да са под формата на спонсорирани публикации. Рекламодателите могат да се обърнат към Threads, ако търсят по-сигурна алтернатива на X.
Някои рекламодатели обаче планират да се върнат към X, за да спечелят благоволението на Илон Мъск и новоизбрания президент Доналд Тръмп. От друга страна, главният изпълнителен директор на Bluesky Джей Грейбър заяви, че няма да добави реклами в разрастваща се платформа.